miércoles, 5 de marzo de 2014



El diumenge passat vaig còrrer als 10 km de la mitja marató de cambrils, va ser una gran cursa amb un gran ambient, no anava amb l’objectiu de baixar temps. Però al veure que anava bé volia intentar-ho.
 Però uns quilòmetres més endanvant vaig deixar da costat el baixar de temps per ajudar a un noi i anant-lo animant i  motivant  fins que els dos vam fer el sprint final creuant la meta. Aquell día em va satisfer més el haguer pogut ajudar a un altre esportista que no pas el temps de la cursa. Al acabar vam parlar una mica i encara m va motivar més que em donés les gràcies. Va ser una bona experiencia i a mi també m’havia passat de no saber si acabaría una cursa i havia passat per allò.
Després vaig trovar-me a companys del club i gent coneguda amb qui vam estar parlant, i em vaig poder fer una foto amb dos grans esportistes que admiro
Amb Albert Moreno Molins
Amb Miquel Blanchart
I també em vaig trovar amb l’Ignasi, un profe que vaig tindre i no veía desde fa temps i no sabia que corria

 En resum un día genial que no anava amb les expectatives aquell día de pasar-ho tant bé i corrent còmode i a gust.

 Ara aquest semana correré la TRANSPLANT RUN  que es una carrera solidaria de 5 km en pro del colectiu de pacients trasplantats

No hay comentarios:

Publicar un comentario